Sommarbete 2012.

Har kollat runt efter sommarbete ett tag nu & jag tror jag har hittat ett ställe som verkar perfekt - Kalvsvik Ryttarcenter! De är både billigt & så är de inte lång reseväg, runt 10 min skulle jag tippa på :) Dom kontrollerar hästen varje dag, hästen har vatten & saltsten, vill man resa bort så har dom koll, det finns förvaringsmöjligheter för sadlar m.m, dom har delad flock - ston för sig & valacker för sig o.s.v Dom vill ha betalt 250:-/i veckan & vill man ha tillgång till hela anläggningen så får man betala 350:-/i månaden. Mer information & bilder kan ni hitta på deras hemsida, www.Kalvsvik.com. Jag tycker det låter trevligt! :)

Fotograf: Kenny ©.

Kommentarer
Postat av: Jenni Bloom - Team LB

Sv: Tusen tack för tipsen! Jag har tittat på den D5000 faktist, feels good!

Haha, ja det har du i och för sej rätt i, kanske borde fortsätta med mobilkameran.. ;D

2011-12-17 @ 19:19:50
URL: http://teamlabom.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: min kompis hyrde honom och jag var medryttare :)

2011-12-19 @ 15:51:48
URL: http://tigermysig.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0