16/12 2011.

Idag fick min lillkusin, Rebecca följa med mig till Emma. Vi hade tänkt rida med sadel från början men eftersom hon var lerig lite här & där så satte jag på henne ett fleecetäcke istället. Jag började med att rida fram henne, både i skritt & trav. Hoppade sedan av & lät min kusin hoppa upp & rida. Hon red i ca. 30 min & hon fick tips av mig om hur hon skulle hålla i tyglarna & att böja sig fram i uppförsbacke & luta sig bakåt i nedförsbacke. Sen så fick hon även testa trava några steg. Hon tyckte det var super roligt! Emma är verkligen otroligt snäll & lugn med barn på ryggen! :) Hon sköte sig så fint med Rebecca på ryggen ♥

Min lilla fina & busiga kusin, Rebecca.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0